Як правильно розподіляти свій час? Топ-5 книг про планування

Як правильно розподіляти свій час? Топ-5 книг про планування | Почни з себе

Час читання: 5 хвилин

09 Бер, 2023


Планування – це можливість зробити більше за менший проміжок часу. У всіх є 24 години на добу, але кожен розпоряджається ними по різному. І саме про те, як ефективно розподіляти свій час, і піде сьогодні мова.

Пропонуємо вам добірку з 5 книг про планування. Ці книги допоможуть організувати робочі і особисті справи, покращать якість життя, в якому не залишиться місця прокрастинації, зірваним дедлайнам та почуттю провини. Ось ці книги.

Брайан Трейсі «‎‎Зроби це зараз. 21 чудовий спосіб зробити більше за менший час»

Брайан Трейсі «‎‎Зроби це зараз. 21 чудовий спосіб зробити більше за менший час» | Як правильно розподіляти свій час? Топ-5 книг про планування | Почни з себе
Книга Брайана Трейсі «‎‎Зроби це зараз» практичний посібник з тайм-менеджменту

Книга відомого автора Брайана Трейсі допомогла багатьом людям ефективно планувати своє життя, включаючи нас. Видання містить короткі практичні поради, які ви вже сьогодні зможете застосувати в життя.

Книга містить 21 розділ, в яких описуються певні поради по організації свого часу. В ній зібрано більшість основних правил тайм-менеджменту: як їсти слона частинами, уникнути прокрастинації, опанувати правило 80/20 та багато іншого.

Читайте також: Прокрастинація. Що це за стан та як впоратися з відкладанням справ на потім?

За рахунок того, що книга невелика за об’ємом (до 100 сторінок, в залежності від видання), вона претендує на те, щоб стати настільним посібником, до якого захочеться повертатися знову і знову.

Стівен Кові «‎‎7 звичок надзвичайно ефективних людей»

Стівен Кові «‎‎7 звичок надзвичайно ефективних людей» | Як правильно розподіляти свій час? Топ-5 книг про планування | Почни з себе
Книга «‎‎7 звичок надзвичайно ефективних людей» про те, як бути людиною успішною, ефективно вести бізнес та досягати цілей

Книга також є світовим бестселером та входить в топ-25 бізнес-літератури світу. Вона охоплює одразу декілька сфер: планування, постановка цілей, спілкування з людьми, якості, які потрібно розвивати.

Книга пропонує 7 порад, які допоможуть стати успішною людиною як в бізнесі, так і будучи спеціалістом на найманій роботі. Серед цих навичок вміння підлаштовуватись під обставини, бачення кінцевої мети, поділ справ на важливі і неважливі, та інші. Стівен Кові розказує, як стати ефективною особистістю та що потрібно для цього робити.

Книга цікава, допомогає поглянути на саморозвиток та ефективність з різних сторін. Також ви гарантовано отримаєте заряд мотивації на нові звершення.

Огляд основних тез із книги Стівена Кові ми зробили в статті Стівен Кові «‎‎7 звичок надзвичайно ефективних людей» короткий огляд книги

Річард Кох «‎‎Принцип 80/20. Секрет досягнення більшого за менших витрат»

Річард Кох «‎‎Принцип 80/20. Секрет досягнення більшого за менших витрат» | Як правильно розподіляти свій час? Топ-5 книг про планування | Почни з себе
Книга Річарда Коха «‎‎Принцип 80/20» дозволяє поглянути на цей принцип ширше та використовувати його в повсякденному житті

Напевно, ви точно чули про принцип Парето і про те, що 20% зусиль дають 80% результату. Книга Річарда Коха якраз описує цей принцип дуже детально.

У своїй книзі автор показує, як принцип 80/20 може бути застосований не тільки в робочих справах, а й в повсякденному житті, побуті і в будь-яких справах. Автор наводить абсолютно прості, реальні приклади, як це може працювати та як досягати чудових результатів.

Книга буде корисна в плануванні робочого та особистого життя, допоможе поглянути на принцип 80/20 набагато ширше, ніж ви знали до цього.

Девід Аллен «Як упорядкувати справи. Мистецтво продуктивності без стресу»

Девід Аллен «Як упорядкувати справи. Мистецтво продуктивності без стресу» | Як правильно розподіляти свій час? Топ-5 книг про планування | Почни з себе
Книга «Як упорядкувати справи. Мистецтво продуктивності без стресу» практичне керівництво по плануванню та досягненню цілей

Девід Ален – відомий письменник та застовник методики GPT (Getting Things Done). Саме цій методології планування він і навчає в своїй книзі.

Книга навчає тому, як розбити навіть саму велику та зрозумілу ціль на зрозумілі етапи та почати рухатися до мети прямо зараз. Крім того, Девід Ален стверджує, що від виконання цих задач можна і потрібно отримувати задоволення та розказує, як до цього прийти.

Книга практична, надзвичайно корисна, завдяки якій ви зможете нарешті привести всі свої справи до ладу.

Читайте також: Як планувати своє життя? Топ 6 додатків для планування

Джефф Сазерленд «‎‎Scrum. Навчись робити вдвічі більше за менший час»

Джефф Сазерленд «‎‎Scrum. Навчись робити вдвічі більше за менший час» | Як правильно розподіляти свій час? Топ-5 книг про планування | Почни з себе
Книга «‎‎Scrum. Навчись робити вдвічі більше за менший час» навчає, як ефективно планувати об’ємні проекти

Методологія Scrum переважно застосовується до планування великих проектів, наприклад, в IT, фармації, ФБР та інших сферах. Проте Джефф Сазерленд розказує, як адаптувати цю методику під будь-яку сферу.

Із книги ви дізнаєтесь, як працює метод Scrum, як розбивати проекти на короткі проміжки (спринти), як використовувати Canban дошки, а також як розподіляти ролі між спеціалістами на проекті.

Книга найбільше підійде для менеджерів і управлінців, але ви точно зможете почерпнути щось цікаве з неї і якщо прагнете покращити планування власних справ і проектів.

Висновок

Тепер у вас є список книг про планування, які допоможуть більш ефективно розподіляти свій час. Сподіваємось, вони стануть вам у нагоді. Зберігайте та надсилайте друзям статтю, якщо вона була корисна. І пам’ятайте, що все починається з нас самих!

Поділитися:

FacebookTwitterTelegramWhatsAppViberEmailPinterestLinkedIn